Instagram hirdetéskezelés, oldalkezelés


Jelenleg 2022-ben az Instagram aktív havi felhasználóinak száma világszinten 1,44 milliárd ember. Ebből a magyar Instázók száma kb. 2,8 millió fő (2022, forrás).
A magyar Instagram felhasználók legnagyobb szelete (867.900 fő) a 25-34 éves korosztályba esik. További fontos adat, hogy a nemek aránya is elég kiegyenlített, a felhasználók 54%-a nő, 46%-a férfi. Viszonyításképpen, a magyar Facebook userek száma 7,2 millió fő (2022, forrás).
Köztudott, hogy a Facebook felvásárolta az Instagramot, tehát az annak részeként működik. Az Instagram hirdetéskezelést ugyanazon a platformban, mint a Facebook kampányokat, a Facebook hirdetéskezelő felületén keresztül menedzseljük.
– az Instagramon ennyien követnek legalább egy vállalkozást
– jelenleg ennyi magyar felhasználó van jelen az Instagramon
– azoknak az aránya, akik jobban érdeklődnek egy márka iránt, ha látják az Instagram hirdetéseit
Booster Marketing és az Instagram hirdetések
Ügyfeleinknek általánosságban az Instagram hirdetéskezelést és oldalkezelést, a Facebook hirdetés- és oldalkezelés mellett szoktuk szolgáltatni ügyfeleink felé.
Fix áras, havi díjas csomagokkal dolgozunk, melyekben mindkét platform szerepel. Ahogy a korábbiakban említettük az Instagram és Facebook kampányokat egy helyről lehet kezelni, így nem kerül extra költségedbe, ha mindkét platformon jelen szeretnél lenni.
Természetesen minden esetben megvizsgáljuk az együttműködésünk kezdetén, hogy hol található meg a célközönséged a legnagyobb arányban és annak fényében optimalizáljuk a megjelenési helyeket. Ha egyáltalán nincs jelen az Instagramon a közönséged, akkor csak Facebookra fogunk hirdetni.

és még sokan mások…







Ügyfeleink sikersztorijai, referenciák
HovaMenjünk - belföldi programajánló - Instagram hirdetéskezelés, oldalkezelés
Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen vállalkozás, mint a HovaMenjünk esetében kulcsfontosságú minél több platformon jelen lenni.
Ezért is javasoltuk ügyfelünknek, hogy nyissunk új célközönségek felé és az Instagram, Facebook oldal és csoport mellett TikTok-on is osszunk meg tartalmat. Igyekeztünk a versenytársaktól eltérő, az olvasók számára értékteremtő tartalmat gyártani.
Büszkén mondhatjuk, hogy 2 év alatt sikerült 126.000 fős aktív Instagram követőtábort gyűjtenünk nekik a nulláról, valamint 6 hónap alatt 50.000 TikTok követőt szereztünk és több százezres eléréseket generáltunk. Ezáltal a HovaMenjünk brand a hazai turisztikai piac palettájára felkerült, sőt a TOP 10 legismertebb belföldi turisztikai ajánló oldal közé sorolhatják magukat.
Persze, most gondolhatod azt, hogy biztos csak egyszer sikerült, tuti szerencséjük volt… Valóban? Ha vannak még kétségeid, akkor ajánljuk figyelmedbe a @hovamenjunkaludni és @hovamenjunkenni Instagram oldalakat is, amiket szintén mi kezelünk!
Szerintünk a számok magukért beszélnek. Te mit gondolsz?
Istvándy Birtok és Borműhely - Instagram hirdetéskezelés, oldalkezelés
Ügyfelünk Instagram, Facebook hirdetéskezeléssel, oldalkezeléssel fordult hozzánk.
A megrendelővel történő folyamatos kapcsolattartás elengedhetetlen volt, mivel hetente frissülő menüsorukról, eseményeikről naprakészen kellett tartani potenciális vendégeiket.
És az eredmény? 1 év alatt 11.000 Instagram követőt szereztünk, magas interakcióval, több ezer kedveléssel és több száz kommenttel, üzenettel. Ezáltal az Istvándy brand sokat erősödött, sikerült rávenni több száz vendégüket, hogy posztoljanak a saját social oldalaikra, jelöljék be, ha arra jártak.
Szeretnél végre sikeres Instagram marketinget a vállalkozásodnak?
Bízd szakértőkre a profilod!
Hirdetésmegtérülések, amikre büszkék vagyunk
Beszéljenek helyettünk a számok!
Az egyik legfontosabb mutatószám a hirdetéseid kielemzésénél a vásárlási hirdetésmegtérülés (ROAS) lesz.
Jelentése: a hirdetési ráfordításaid teljes megtérülése a vásárlások alapján. Konyhanyelven tehát ez az a mutató amely megmondja, hogy hányszor több pénzt hozott a hirdetés, mint amit ügyfeleink beleraknak.
A slideban néhány általunk kezelt, kiemelkedő Instagram kampány eredményei láthatók. Viszont tudnod kell, hogy nem minden vállalkozás/projekt esetében hozhatóak az ilyen magas értékek. Továbbá nem is minden projekt sikerét mérhetjük a ROAS nagyságában.
Ügyfeleink adatvédelme, valamint titoktartási kötelezettségünkből kifolyólag nem rendelhetünk konkrét neveket a képekhez.





Rólunk mondták
Elégedett ügyfeleink Google/Facebook visszajelzései

Kovács Dávid
Több mint fél éve van nagy segítségünkre a cég. Együttműködő, megbízható, szakmailag toppon lévő csapat! Csak ajánlani tudjuk őket!

Hopp Zsolt
Lassan egy éve meglévő kitűnő üzleti kapcsolat után csak ajánlani tudom a céget. Szakmai hozzáértést és messzemenő segítőkészséget tapasztaltunk eddig kizárólag. Részünkről bízunk a hosszútávú együttműködésben.

Denke Gábor
Most először dolgoztunk a Booster Marketing-el, csak ajánlani tudom Őket!

Széles Krisztina
3 hónapot próbáltunk ki, nagy eredményeket hoztak. Szakmailag hozzáértő, segítőkész csapat. Mi meghosszabbítottuk szerződésünket, csak ajánlani tudom őket.

Sas Detty
Mindenkinek jó szívvel ajánlom a céget, aki profi oldalkezelést szeretne megfizethető áron. Mindig pontos precíz munkát kaptam profi oldalkezeléssel, eredményes követő táborral. A cég nagyon segítőkész és kb 0-24-ben a rendelkezésemre áll.

Máger Dániel
Csendes és gördülékeny háttérmunkával segíti a mindennapjainkat, a közösségi média ezen részével nem kell foglalkoznom. Nyugodt vagyok, hogy a Booster Marketing a megfelelő tartalmat a megfelelő időben teszi közzé a nevemben.
Instagram hirdetéskezelés/ oldalkezelés áraink
Szemezgess az alábbi fix áras alap csomagjaink közül!
Hirdetéskezelő
(min. 3 hónap)-
Ha nem szeretnéd a posztolást és a tartalom feltöltést más kezébe kiadni, viszont nem úgy teljesítenek a social oldalai, mint ahogy azt elvárnád, akkor ez a csomag lesz a te legjobb barátod!
-
Instagram & Facebook kampánymenedzsment
-
Technikai beállítások (hirdetési fiók setup, konverzió mérés)
-
Hirdetési stratégia megtervezése
-
Célközönség kutatás és beállítás
-
Hirdetéskreatívok tervezése és szövegírás
-
Folyamatos A/B tesztelés
-
Remarketing kampányok beállítása
-
Folyamatos optimalizálás
Oldal + Hirdetéskezelő
(min. 3 hónap)-
Ezzel a csomaggal fog a legnagyobb ütemben növekedni a profilod. Nem csak organikus elérésed lesz, hanem az általunk beállított fizetett hirdetésekkel is bombázni fogod a célcsoportod. Dőlj hátra és csak figyeld az eredményeket!
-
Facebook & Instagram hirdetéskezelés
-
Technikai beállítások (hirdetési fiók setup, konverzió mérés)
-
Hirdetési stratégia megtervezése
-
Célközönség kutatás és beállítás
-
Hirdetéskreatívok tervezése és szövegírás
-
Folyamatos A/B tesztelés
-
Remarketing kampányok beállítása
-
Folyamatos optimalizálás
-
Posztolási stratégia megtervezése
-
Facebook, Instagram posztok készítése (3 db/hét)
Oldalkezelő
(min. 3 hónap)-
Ha nincs időd/energiád a Facebookkal és az Instagrammal foglalkozni, de szeretnéd, hogy a vállalkozásod aktívan jelen legyen mindkét platformon, válaszd ezt a csomagot!
-
Üzleti Facebook és Instagram oldal kialakítása
-
Posztolási stratégia megtervezése (1 havi tartalomnaptár előre)
-
Facebook posztok készítése (3-3 db/hét)
-
Elkészített bejegyzések beidőzítése
-
Trendek, statisztikák folyamatos elemzése
Mennyibe kerül a Instagram, Facebook hirdetéskezelés?
Alapvetően két féle költséggel kell kalkulálnod:
- a mi havi munkadíjunkkal (ez egy fix költség),
- a hirdetési költséggel, amit a Facebook felé kell fizetned hirdetéseid után.
A hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
Amennyiben ekkora összeget nem tudsz rászánni a hirdetéseidre, akkor nem valószínű, hogy megéri velünk dolgoznod.
Beszéljünk a vállalkozásodról!
Töltsd ki űrlapunkat és kérd az ingyenes, kötelezettségek nélküli 30 perces villámbeszélgetést!
Inkább emailt írnál?
Inkább telefonálnál?

Gyakori kérdések
Maradt még kérdésed? Megválaszoljuk!
Az Instagram hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő lehet. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
A napi költségkeret nincs kőbe vésve, bármikor változtatható az együttműködésünk során. Ilyen esetekben menet közben mindig jelezzük ügyfelünk felé, hogy mi mit javasolunk, amiről természetesen mindig ő dönt a végén.
Munkadíjunk minden esetben a feladatok elvégzésének mennyiségétől függ. Ez az oka annak, hogy három alap csomagot alakítottunk ki.
Munkadíjunk mellett még számolnod kell a hirdetési költséggel (kivéve Oldalkezelő csomag esetén), amit a Facebook felé kell majd rendezned bankkártyád hozzákapcsolásával a Hirdetéskezelő fiókhoz.
Igen, a kreatívokat minden esetben mi készítjük el. Az ügyfél által előre elküldött fotók/videók, írásos tudnivalók alapján mind az Instagram hirdetéskezelés, mind az Instagram oldalkezelés esetén a grafikai munkákat mi vállaljuk.
Munkadíjunkat minden hónap elején, banki átutalással, az általunk kiállított elektronikus, ÁFA-s számla kézhez kapása után tudod fizetni.
Igen, legalább 3 hónapra szerződünk minden új ügyfelünkkel. Ez az az időtartam, mely során szemmel látható eredményeket tudunk közösen elérni.
Bármennyire is szeretnénk, de sajnos nem tudjuk garantálni, hogy a közös munka elindulása után 2 héttel már több száz vásárlásod/megkeresésed lesz.
Persze van arra is példa, hogy nagyon hamar már látványos eredménye van az együttműködésnek, de nem árulunk zsákbamacskát, a tapasztalatok alapján általában kb. 2-3 hónap után profitálnak ügyfeleink a közös munkából.
Nem, nem szükséges személyes találkozó. Első alkalommal egy telefonos vagy online videóhívásos konzultáció során megismerjük egymást, majd telefonon és e-mailben folytatjuk a kommunikációt.