Google hirdetéskezelés, Google Ads


-
Nagy látogatottság:
A Google a világ egyik legnépszerűbb keresője, így rengeteg ember használja naponta. Gondolj csak arra, hogy te hányszor keresel rá valamire. Ha hirdetsz a Google-ben, nagyobb eséllyel jelensz meg azok előtt, akik valóban érdeklődnek a terméked vagy szolgáltatásod iránt.
-
Célzott hirdetések
A Google lehetővé teszi számodra, hogy a hirdetésedet célcsoportodnak megfelelően állítsd be. A célcsoportod 75%-a az első 5 találatra kattint minden egyes keresésekor. Te benne vagy a TOP 5-ben?
-
Eredmények után fizetsz
Az általad megadott hirdetési költségfüggvénytől függően a hirdetéseidért csak akkor kell fizetned, ha azok eredményt hoznak. Tehát, ha valaki rákattint a hirdetésedre, megnézi az oldaladat vagy konverziót hajt végre az oldaladon.
-
Mérhetőség
A Google lehetővé teszi számodra, hogy mérjed, hogy mennyire hatékony a hirdetésed. Így pontosan létod, hogy mennyi ember kattintott a hirdetésedre, és hogy mennyi konverziót értél el vele. Ezek az adatok segítenek abban, hogy finomítsuk a hirdetéseket, és jobban kihasználjuk a hirdetési költségkeretedet.
Miért válassz minket Google hirdetéskezelés folyamataid kiszervezésére?
- Mérhető eredmények, folyamatos nyomonkövethetőség: egyik legfontosabb tényező a Google hirdetéskezelés terén. Minden esetben a kampányaink sikerességéről tájékoztatjuk ügyfeleinket. A hirdetéskezelő felület a Tied, ezáltal bármikor hozzáférsz, mi csak rácsatlakozunk.
- Szakértőkből álló csapat: az ügynökséggel való munka előnye, hogy egy ‘one-man show’ helyett, egy teljes csapat dolgozik a Google felületeiden. Mindenkinek megvan a saját részfeladata, amelyben professzionális, minőségi munkát tud nyújtani.
- Adatvezérelt döntéshozatal: A kampányokat állandóan teszteljük, a teljesítményét folyamatosan figyeljük és optimalizáljuk, így mindig az adatokra támaszkodva hozzuk meg a döntéseket.

- Se időd, se kedved a Google Ads hirdetéseid kezelésére?
- Fogalmad nincs mit jelent: konverziókövetés, CPA, ROAS , remarketing kampány?
- Meguntad, hogy egyedül bajlódsz, amikor megannyi más teendőd van?
és még sokan mások…





Rólunk mondták
Elégedett ügyfeleink visszajelzései

Bakos György
Miklós has been helping us plan and implement Honda Budaörs' digital marketing strategy for more than 1 year already. We can always count on his professionalism, precision and useful advice. I think he is one of the best professionals in the industry. We were among the first ones in the automotive market to start using advanced digital solutions. These solutions take the company forward and help us to become a key player in the domestic car market.

Denke Gábor
Miklos is proactive, highly skilled with a great attitude. It is always nice to work with him both on a personal and on a professional level.

Horváth Tibor
I've already heard of Miklós before and I'm very happy that we can work together on a joint project. Miklós is one of the most passionate, hardworking and dedicated people I have ever worked with. I learned a lot from him in the field of PPC, and I thank him for that here as well. Miklós is one of those rare talents in digital marketing, that knows his discipline inside out. Miklós is a huge asset for any client as his advise propels their digital marketing strategies into real success stories.
Szeretnél végre sikeres Google marketinget a vállalkozásodnak?
Bízd szakértőkre a hirdetéseid!
Google Ads hirdetéskezelés
Mi az, amit pontosan kínálunk vállalkozásod számára?
Mit fogunk pontosan csinálni?
- Google követőkódok beállítása a weboldalon
- Google Analytics és Google Search Console beállítása
- Célcsoport, buyer personák meghatározása
- Konkurencia elemzés a piacon belül
- Releváns kulcsszavak felkutatása
- Google Ads hirdetési stratégia megtervezése
- Különböző kampányok futtatása: search, display, dinamikus, shopping, remarketing
- Kampányok folyamatos optimalizálása
- Folyamatos A/B tesztelés
- Marketing szemléletű szövegek megírása (AIDA szövegírási formula)
- Stratégiai tanácsadás a sikerhez
- Havi riport az elért eredményekről
BÓNUSZ 1
Ügynökségünkön keresztül INGYEN 120.000 Ft-os Google hirdetési jóváírás új hirdetőknek! - Az említett összeg felhasználására 60 nap áll a rendelkezésünkre.
BÓNUSZ 2
Amennyiben már van fiókod, és hirdettél/hirdetsz a Google-ben, mielőtt döntenél egy INGYENES videós kiértékelés keretein belül feltárjuk a fiókod hiányosságait és kielemezzük az eddigi kampányaidat.
Mennyibe kerül a Google Ads hirdetéskezelés?
Alapvetően kétféle költséggel kell számolnod egy hónapban:
- a mi munkadíjunkkal,
- a hirdetési költséggel, amit a Google felé kell fizetned hirdetéseid után.
Az ár attól függ, hogy mennyire összetett hirdetési rendszert kell kezelni és milyen intenzitással szeretnél új ügyfelekhez jutni.
A hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
Amennyiben ekkora összeget nem tudsz rászánni a hirdetéseidre, akkor nem valószínű, hogy megéri velünk dolgoznod.
Beszéljünk a vállalkozásodról!
Töltsd ki az alábbi űrlapot és kérd az ingyenes, kötelezettségek nélküli 30 perces villámbeszélgetést!
Inkább emailt írnál?
Inkább telefonálnál?

Gyakori kérdések
Maradt még kérdésed? Megválaszoljuk!
A hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
Munkadíjunkat minden hónap elején, banki átutalással, az általunk kiállított elektronikus számla kézhez kapása után tudod fizetni.
Igen, legalább 3 hónapra szerződünk minden új ügyfelünkkel. Ez az az időtartam, mely során szemmel látható eredményeket tudunk közösen elérni.
Bármennyire is szeretnénk, de sajnos nem tudjuk garantálni, hogy a közös munka elindulása után 2 héttel már több száz vásárlásod/megkeresésed lesz.
Persze van arra is sok példa, hogy nagyon hamar már látványos eredménye van az együttműködésnek, de nem árulunk zsákbamacskát, a tapasztalatok alapján általában kb. 2-3 hónap után profitálnak ügyfeleink a közös munkából.
Nem, nem szükséges a személyes találkozó. Első alkalommal egy telefonos vagy online videóhívásos konzultáció során megismerjük egymást, majd telefonon és e-mailben folytatjuk a kommunikációt. Amennyiben persze van rá igény, várunk szeretettel budapesti irodánkba. 👨💻