Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés

Több vásárlást vagy megkeresést szeretnél? Tudod, hogy a célközönséged nagy része a Facebookon tölti az idejét, de fogalmad sincs hogyan érhetnéd el őket? A megoldás csupán egy szó: Facebook.

Miért hirdess a Facebookon?

Jelenleg 2022-ben a Facebook aktív felhasználóinak száma világszinten 2,934 milliárd ember. Ebből a magyar regisztráltak száma kb. 7,2 millió fő (2022, forrás), amely a teljes populáció 75,8%-a. Önmagában már csak az említett óriási számok miatt érdemes hirdetned Facebookon, hiszen a célközönséged majdnem biztos, hogy megtalálható a platformon.

Hihetetlen hatékony. A Facebook évről évre megújítja, frissíti, fejleszti a hirdetési rendszerét.

A Facebooké az egyik legjobban testreszabható hirdetési rendszer. Biztosan veled is előfordult, hogy kimondtál/rákerestél/leírtál valamit majd percek múlva már ilyen témájú reklámok jöttek veled szembe. A Facebook ezen képessége a nagyon fejlett algoritmusának, profilozásának köszönhető. Jól tudjuk, ez felhasználói szemmel nagyon ijesztő jelenség, viszont ha a hirdetői oldalról nézzük, akkor ennek köszönhetően tűpontosan megszólíthatjuk a célközönségünk.

Akik már megbíztak bennünk:

és még sokan mások…

fitness 5
Hova Menjünk
Gatamo
don pepe
Otthon Centrum
istvandy logo
Mandulina

Miért dolgozz velünk?

  • 📊 Mérhető eredmények: egyik legfontosabb tényező a Facebook hirdetéskezelés terén. Minden esetben a Facebook pixel segítségével mérjük kampányaink sikerességét és tájékoztatjuk ügyfeleinket a menet közben levont következtetésekről.
  • 👨‍💻 Szakértőkből álló csapat: az ügynökséggel való munka előnye, hogy egy ‘one-man show’ helyett, egy teljes csapat dolgozik a social felületeiden. Mindenkinek megvan a saját részfeladata, amelyben professzionális, minőségi munkát tud nyújtani.
  • 🚀 Folyamatos tesztelés: Facebook hirdetéskezelés együttműködésünk során már a kezdetektől sok hirdetésváltozatot futtatunk egyidőben, melyeket folyamatosan elemzünk és figyelemmel kísérjük alakulásukat. Továbbá Facebook oldalkezelő csomagunkban szintén teszteljük, hogy melyik bejegyzésre, hogyan reagál a célközönséged. Az említetteknek köszönhetően minél több idő telik el, annál hatékonyabbak  lesznek a Facebook kampányaid.
facebook hirdetéskezelés

Referenciák

Ügyfeleink sikersztorijai

Beszéljenek helyettünk a számok!

HovaMenjünk - belföldi programajánló - Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés

Úgy gondoljuk, hogy egy olyan vállalkozás, mint a HovaMenjünk kulcsfontosságú minél több platformon jelen lenni.

Ezért is javasoltuk ügyfelünknek, hogy nyissunk új célközönségek felé és a Facebook és Instagram oldal és csoport mellett TikTok-on is osszunk meg tartalmat. Igyekeztünk a versenytársaktól eltérő, az olvasók számára értékteremtő tartalmat gyártani.

Büszkén mondhatjuk, hogy 2 év alatt sikerült 180.000 fős aktív Instagram követőtábort gyűjtenünk nekik a nulláról, valamint 1 év alatt 100.000 TikTok követőt szereztünk és több százezres eléréseket generáltunk. Ezáltal a HovaMenjünk brand a hazai turisztikai piac palettájára felkerült, sőt a TOP 10 legismertebb belföldi turisztikai ajánló oldal közé sorolhatják magukat.

Persze, most gondolhatod azt, hogy biztos csak egyszer sikerült, tuti szerencséjük volt… Valóban? Ha vannak még kétségeid, akkor ajánljuk figyelmedbe a @hovamenjunkaludni és @hovamenjunkenni Instagram oldalakat is, amiket szintén mi kezelünk!

Szerintünk a számok magukért beszélnek. Te mit gondolsz?

Istvándy Birtok és Borműhely - Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés

Ügyfelünk Facebook és Instagram hirdetéskezeléssel, oldalkezeléssel fordult hozzánk.

A megrendelővel történő folyamatos kapcsolattartás elengedhetetlen volt, mivel hetente frissülő menüsorukról, eseményeikről naprakészen kellett tartani potenciális vendégeiket.

És az eredmény? 1 év alatt 11.000 Instagram követőt szereztünk, magas interakcióval, több ezer kedveléssel és több száz kommenttel, üzenettel. Ezáltal az Istvándy brand sokat erősödött, sikerült rávenni több száz vendégüket, hogy posztoljanak a saját social oldalaikra, jelöljék be, ha arra jártak.

Referencia

Facebook hirdetésmegtérülések

Beszéljenek helyettünk a számok!

Az egyik legfontosabb mutatószám a hirdetéseid kielemzésénél a vásárlási hirdetésmegtérülés (ROAS) lesz.

Jelentése: a hirdetési ráfordításaid teljes megtérülése a vásárlások alapján. Konyhanyelven tehát ez az a mutató amely megmondja, hogy hányszor több pénzt hozott a hirdetés, mint amit ügyfeleink beleraknak.

A slideban néhány általunk kezelt, kiemelkedő Instagram kampány eredményei láthatók.  Viszont tudnod kell, hogy nem minden vállalkozás/projekt esetében hozhatóak az ilyen magas értékek. Továbbá nem is minden projekt sikerét mérhetjük a ROAS nagyságában. 

Ügyfeleink adatvédelme, valamint titoktartási kötelezettségünkből kifolyólag nem rendelhetünk konkrét neveket a képekhez.

1
2
3
4
1

Így dolgozunk

Mi az együttműködés menete?

Olvasd át, hogy a kapcsolatfelvételtől kezdve mi fog történni!

Ingyenes konzultáció

A folyamat egy ingyenes konzultációval kezdődik, ahol felmérjük a social jelenléted jelenlegi állapotát és lehetőségeidet.

01
02

Szerződéskötés

Amennyiben elégedett vagy a javaslatunkkal, szerződést kötünk a megbeszélt szolgáltatásokra.

03

Stratégia alkotás

Ezután kialakítjuk a Facebook marketing stratégiádat, amit minden esetben veled is egyeztetünk.

04

Mérés setup

Beállítjuk a szükséges mérőeszközöket, hogy folyamatosan követhessük és elemezhessük a hirdetések teljesítményét.

05

Kampányállítás

A korábbiakban összeállított stratégia alapján megalkotjuk a hirdetési kampányaid, posztjaid.

06

START! 🚀

Elindítjuk a kampányokat, majd folyamatosan figyelemmel kísérjük a teljesítményt, optimalizáljuk a hirdetéseket.

Visszajelzések

Ne higgy nekünk. Olvasd el ügyfeleink visszajelzéseit:

Csomagajánlatok

Facebook hirdetéskezelés / oldalkezelés csomagok

Válassz fix áras alap csomagjaink közül!

Hirdetéskezelő

Ha nem szeretnéd a posztolást és a tartalom feltöltést kiszervezni viszont nem úgy teljesítenek a social oldalaid, mint ahogy azt elvárnád.

Oldal + Hirdetéskezelő

Ennél a csomagnál neked nincs teendőd. Nem csak organikus elérésed lesz, hanem az általunk beállított fizetett hirdetésekkel is bombázni fogod a célcsoportod.

Oldalkezelő

Ha nincs időd/energiád a Facebookkal és az Instagrammal foglalkozni, de szeretnéd, hogy a vállalkozásod aktívan jelen legyen mindkét platformon.
Mennyibe kerül a Facebook/Instagram hirdetéskezelés?

Alapvetően kétféle költséggel kell kalkulálnod:

  • a mi havi munkadíjunkkal (ez egy fix költség),
  • a hirdetési költséggel, amit a Facebook felé kell fizetned hirdetéseid után.

 

A hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.

Amennyiben ekkora összeget nem tudsz rászánni a hirdetéseidre, akkor nem valószínű, hogy megéri velünk dolgoznod.

 

Kapcsolat

Beszéljünk a vállalkozásodról!

Töltsd ki űrlapunkat és kérd az ingyenes, kötelezettségek nélküli 30 perces villámbeszélgetést!

Inkább e-mailt írnál?

hello@boostermarketing.hu

Inkább telefonálnál?

+36-30-757-2052

ajánlatkérés
digital marketing concept digital marketing 7 min

Facebook hirdetéskezelés

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Megválaszoljuk!

A Facebook hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő lehet. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.

A napi költségkeret nincs kőbe vésve, bármikor változtatható az együttműködésünk során. Ilyen esetekben menet közben mindig jelezzük ügyfelünk felé, hogy mi mit javasolunk, amiről természetesen mindig ő dönt a végén.

Munkadíjunk minden esetben a feladatok elvégzésének mennyiségétől függ. Ez az oka annak, hogy három alap csomagot alakítottunk ki.

Munkadíjunk mellett még számolnod kell a hirdetési költséggel (kivéve Oldalkezelő csomag esetén), amit a Facebook felé kell majd rendezned bankkártyád hozzákapcsolásával a Hirdetéskezelő fiókhoz.

Igen, a kreatívokat minden esetben mi készítjük el. Az ügyfél által előre elküldött fotók/videók, írásos tudnivalók alapján mind az Instagram hirdetéskezelés, mind az Instagram oldalkezelés esetén a grafikai munkákat mi vállaljuk.

Munkadíjunkat minden hónap elején, banki átutalással, az általunk kiállított elektronikus, ÁFA-s számla kézhez kapása után tudod fizetni.

Igen, legalább 3 hónapra szerződünk minden új ügyfelünkkel. Ez az az időtartam, mely során szemmel látható eredményeket tudunk közösen elérni.

Bármennyire is szeretnénk, de sajnos nem tudjuk garantálni, hogy a közös munka elindulása után 2 héttel már több száz vásárlásod/megkeresésed lesz.

Persze van arra is példa, hogy nagyon hamar már látványos eredménye van az együttműködésnek, de nem árulunk zsákbamacskát, a tapasztalatok alapján általában kb. 2-3 hónap után profitálnak ügyfeleink a közös munkából.

Nem, nem szükséges személyes találkozó. Első alkalommal egy telefonos vagy online videóhívásos konzultáció során megismerjük egymást, majd telefonon és e-mailben folytatjuk a kommunikációt. Ha együtt szeretnél velünk dolgozni online, e-szerződéses formában szerződünk.

🔔 Ezt ne hagyd ki! ⏳

INGYENES konzultáció!

Jelentkezz egy kötelezettségek nélküli,  INGYENES 20 perces telefonos konzultációra!