Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés
Több vásárlást vagy megkeresést szeretnél? Tudod, hogy a célközönséged nagy része a Facebookon tölti az idejét, de fogalmad sincs hogyan érhetnéd el őket? A megoldás csupán egy szó: Facebook.
Miért hirdess a Facebookon?
Jelenleg 2022-ben a Facebook aktív felhasználóinak száma világszinten 2,934 milliárd ember. Ebből a magyar regisztráltak száma kb. 7,2 millió fő (2022, forrás), amely a teljes populáció 75,8%-a. Önmagában már csak az említett óriási számok miatt érdemes hirdetned Facebookon, hiszen a célközönséged majdnem biztos, hogy megtalálható a platformon.
Hihetetlen hatékony. A Facebook évről évre megújítja, frissíti, fejleszti a hirdetési rendszerét.
A Facebooké az egyik legjobban testreszabható hirdetési rendszer. Biztosan veled is előfordult, hogy kimondtál/rákerestél/leírtál valamit majd percek múlva már ilyen témájú reklámok jöttek veled szembe. A Facebook ezen képessége a nagyon fejlett algoritmusának, profilozásának köszönhető. Jól tudjuk, ez felhasználói szemmel nagyon ijesztő jelenség, viszont ha a hirdetői oldalról nézzük, akkor ennek köszönhetően tűpontosan megszólíthatjuk a célközönségünk.
és még sokan mások…
Miért dolgozz velünk?
- 📊 Mérhető eredmények: egyik legfontosabb tényező a Facebook hirdetéskezelés terén. Minden esetben a Facebook pixel segítségével mérjük kampányaink sikerességét és tájékoztatjuk ügyfeleinket a menet közben levont következtetésekről.
- 👨💻 Szakértőkből álló csapat: az ügynökséggel való munka előnye, hogy egy ‘one-man show’ helyett, egy teljes csapat dolgozik a social felületeiden. Mindenkinek megvan a saját részfeladata, amelyben professzionális, minőségi munkát tud nyújtani.
- 🚀 Folyamatos tesztelés: Facebook hirdetéskezelés együttműködésünk során már a kezdetektől sok hirdetésváltozatot futtatunk egyidőben, melyeket folyamatosan elemzünk és figyelemmel kísérjük alakulásukat. Továbbá Facebook oldalkezelő csomagunkban szintén teszteljük, hogy melyik bejegyzésre, hogyan reagál a célközönséged. Az említetteknek köszönhetően minél több idő telik el, annál hatékonyabbak lesznek a Facebook kampányaid.
Referenciák
Ügyfeleink sikersztorijai
Beszéljenek helyettünk a számok!
HovaMenjünk - belföldi programajánló - Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés
Úgy gondoljuk, hogy egy olyan vállalkozás, mint a HovaMenjünk kulcsfontosságú minél több platformon jelen lenni.
Ezért is javasoltuk ügyfelünknek, hogy nyissunk új célközönségek felé és a Facebook és Instagram oldal és csoport mellett TikTok-on is osszunk meg tartalmat. Igyekeztünk a versenytársaktól eltérő, az olvasók számára értékteremtő tartalmat gyártani.
Büszkén mondhatjuk, hogy 2 év alatt sikerült 180.000 fős aktív Instagram követőtábort gyűjtenünk nekik a nulláról, valamint 1 év alatt 100.000 TikTok követőt szereztünk és több százezres eléréseket generáltunk. Ezáltal a HovaMenjünk brand a hazai turisztikai piac palettájára felkerült, sőt a TOP 10 legismertebb belföldi turisztikai ajánló oldal közé sorolhatják magukat.
Persze, most gondolhatod azt, hogy biztos csak egyszer sikerült, tuti szerencséjük volt… Valóban? Ha vannak még kétségeid, akkor ajánljuk figyelmedbe a @hovamenjunkaludni és @hovamenjunkenni Instagram oldalakat is, amiket szintén mi kezelünk!
Szerintünk a számok magukért beszélnek. Te mit gondolsz?
Istvándy Birtok és Borműhely - Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés
Ügyfelünk Facebook és Instagram hirdetéskezeléssel, oldalkezeléssel fordult hozzánk.
A megrendelővel történő folyamatos kapcsolattartás elengedhetetlen volt, mivel hetente frissülő menüsorukról, eseményeikről naprakészen kellett tartani potenciális vendégeiket.
És az eredmény? 1 év alatt 11.000 Instagram követőt szereztünk, magas interakcióval, több ezer kedveléssel és több száz kommenttel, üzenettel. Ezáltal az Istvándy brand sokat erősödött, sikerült rávenni több száz vendégüket, hogy posztoljanak a saját social oldalaikra, jelöljék be, ha arra jártak.
- Se időd, se kedved a social médiás felületeid kezelésére?
- Fogalmad nincs mit jelent: A/B tesztelés, konverziókövetés, hasonmás célközönség, remarketing kampány?
- Meguntad, hogy egyedül bajlódsz, amikor megannyi más teendőd van?
Referencia
Facebook hirdetésmegtérülések
Beszéljenek helyettünk a számok!
Az egyik legfontosabb mutatószám a hirdetéseid kielemzésénél a vásárlási hirdetésmegtérülés (ROAS) lesz.
Jelentése: a hirdetési ráfordításaid teljes megtérülése a vásárlások alapján. Konyhanyelven tehát ez az a mutató amely megmondja, hogy hányszor több pénzt hozott a hirdetés, mint amit ügyfeleink beleraknak.
A slideban néhány általunk kezelt, kiemelkedő Instagram kampány eredményei láthatók. Viszont tudnod kell, hogy nem minden vállalkozás/projekt esetében hozhatóak az ilyen magas értékek. Továbbá nem is minden projekt sikerét mérhetjük a ROAS nagyságában.
Ügyfeleink adatvédelme, valamint titoktartási kötelezettségünkből kifolyólag nem rendelhetünk konkrét neveket a képekhez.
Így dolgozunk
Mi az együttműködés menete?
Olvasd át, hogy a kapcsolatfelvételtől kezdve mi fog történni!
Ingyenes konzultáció
A folyamat egy ingyenes konzultációval kezdődik, ahol felmérjük a social jelenléted jelenlegi állapotát és lehetőségeidet.
Szerződéskötés
Amennyiben elégedett vagy a javaslatunkkal, szerződést kötünk a megbeszélt szolgáltatásokra.
Stratégia alkotás
Ezután kialakítjuk a Facebook marketing stratégiádat, amit minden esetben veled is egyeztetünk.
Mérés setup
Beállítjuk a szükséges mérőeszközöket, hogy folyamatosan követhessük és elemezhessük a hirdetések teljesítményét.
Kampányállítás
A korábbiakban összeállított stratégia alapján megalkotjuk a hirdetési kampányaid, posztjaid.
Visszajelzések
Ne higgy nekünk. Olvasd el ügyfeleink visszajelzéseit:
KIVÁLÓ 25 vélemény alapján Tibor Németh2024-05-07 Megbízható, korrekt csapat. Nagyon szimpatikus volt, mikor elakadás volt, akkor nem tették szét a kezüket, hanem keresték a megoldást, és meg is találták. N. Tibor Zsolt Habóczki2024-05-07 A Booster csapata jól megértette a feladatot és vállalkozásunk működését így önállóan tudják fejleszteni a kampányokat. Javaslataik és megvalósításuk jelentősen növelték eredményeinket. Kommunikációjuk tiszta, érthető, nem érthetetlen szakmai zsargonokat használnak. Birdies Event2024-01-30 Maximálisan elégedettek vagyunk a Booster Marketing munkájával. Social oldalaink hirdetéseink kezelését bíztuk rájuk. A hirdetések maximális hatékonysággal és eredményességgel működnek. Krisztián Törő2023-10-16 Mi már másodszor kértük fel a csapatott . Mindig a várt eredményt hozzák . Továbbra is velük fogunk dolgozni mert így a vállalkozásunk biztos kezekbe van. Egy plusz munkát le vettek rólunk. Köszönjük !!!! Törő Pizza House Mátyás Pataki2023-10-16 Szuper marketinges cég! Jó ötletekkel, kreatív posztokkal és kommunikációval! Mindenkinek csak ajánlani tudom! ViolaLux Beach2023-09-21 Véletlenül találtam rá a Booster Marketing -ra. Az első beszélgetés Botival is már meggyőzőtt, hogy velük készíttetjük el az új vállalkozásunk weboldalát. Így utólag is azt mondom, nagyon jól döntöttünk! Szuper profi és flott a csapat! 2 hét alatt a nulláról csodát varázsoltak! 😊 Nemsokára kezdjük velük a social marketinget, biztos vagyok benne, hogy ott sem fogunk csalódni, de kíváncsian várjuk az együttműködést! Rita Szépe2023-07-26 Mérhetően jobb hatékonysággal dolgoznak mint egyes versenytársaik! Kreatívak, gyorsak, pontosak, és ami fontos értik a dolgukat! Szilvia Juhàsz2023-05-10 3 hónap közös munka után csak ajánlani tudom a Booster Marketinget mindenkinek, aki eredményesebbé szeretné tenni a vállalkozását. Segítőkész, megbízható, korrekt csapat, komoly szakmai tudással. Kornél Soós-Nagy2023-05-09 Megbízható csapat, gyors és pontos munkavégzés.Legkorábbi véleményeink láthatók
Csomagajánlatok
Facebook hirdetéskezelés / oldalkezelés csomagok
Válassz fix áras alap csomagjaink közül!
Hirdetéskezelő
- Facebook & Instagram hirdetéskezelés
- Technikai beállítások (hirdetési fiók setup, konverzió mérés)
- Hirdetési stratégia megtervezése
- Célközönség kutatás és beállítás
- Hirdetéskreatívok tervezése és szövegírás
- Folyamatos A/B tesztelés
- Remarketing kampányok beállítása
- Folyamatos optimalizálás
- Havi riport
Oldal + Hirdetéskezelő
- Facebook & Instagram hirdetéskezelés
- Technikai beállítások (hirdetési fiók setup, konverzió mérés)
- Hirdetési stratégia megtervezése
- Célközönség kutatás és beállítás
- Hirdetéskreatívok tervezése és szövegírás
- Folyamatos A/B tesztelés
- Remarketing kampányok beállítása
- Folyamatos optimalizálás
- Havi riport
- Posztolási stratégia megtervezése
- Facebook, Instagram posztok készítése (3 db/hét)
Oldalkezelő
- Üzleti Facebook és Instagram oldal kialakítása
- Posztolási stratégia megtervezése (1 havi tartalomnaptár előre)
- Facebook, Instagram posztok készítése (3-3 db/hét)
- Elkészített bejegyzések beidőzítése
- Hirdetéskreatívok tervezése és szövegírás
- Folyamatos optimalizálás
- Trendek, statisztikák folyamatos elemzése
Mennyibe kerül a Facebook/Instagram hirdetéskezelés?
Alapvetően kétféle költséggel kell kalkulálnod:
- a mi havi munkadíjunkkal (ez egy fix költség),
- a hirdetési költséggel, amit a Facebook felé kell fizetned hirdetéseid után.
A hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
Amennyiben ekkora összeget nem tudsz rászánni a hirdetéseidre, akkor nem valószínű, hogy megéri velünk dolgoznod.
Kapcsolat
Beszéljünk a vállalkozásodról!
Töltsd ki űrlapunkat és kérd az ingyenes, kötelezettségek nélküli 30 perces villámbeszélgetést!
Inkább e-mailt írnál?
hello@boostermarketing.hu
Inkább telefonálnál?
+36-30-757-2052
Facebook hirdetéskezelés
Gyakori kérdések
Maradt még kérdésed? Megválaszoljuk!
A Facebook hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő lehet. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
A napi költségkeret nincs kőbe vésve, bármikor változtatható az együttműködésünk során. Ilyen esetekben menet közben mindig jelezzük ügyfelünk felé, hogy mi mit javasolunk, amiről természetesen mindig ő dönt a végén.
Munkadíjunk minden esetben a feladatok elvégzésének mennyiségétől függ. Ez az oka annak, hogy három alap csomagot alakítottunk ki.
Munkadíjunk mellett még számolnod kell a hirdetési költséggel (kivéve Oldalkezelő csomag esetén), amit a Facebook felé kell majd rendezned bankkártyád hozzákapcsolásával a Hirdetéskezelő fiókhoz.
Igen, a kreatívokat minden esetben mi készítjük el. Az ügyfél által előre elküldött fotók/videók, írásos tudnivalók alapján mind az Instagram hirdetéskezelés, mind az Instagram oldalkezelés esetén a grafikai munkákat mi vállaljuk.
Munkadíjunkat minden hónap elején, banki átutalással, az általunk kiállított elektronikus, ÁFA-s számla kézhez kapása után tudod fizetni.
Igen, legalább 3 hónapra szerződünk minden új ügyfelünkkel. Ez az az időtartam, mely során szemmel látható eredményeket tudunk közösen elérni.
Bármennyire is szeretnénk, de sajnos nem tudjuk garantálni, hogy a közös munka elindulása után 2 héttel már több száz vásárlásod/megkeresésed lesz.
Persze van arra is példa, hogy nagyon hamar már látványos eredménye van az együttműködésnek, de nem árulunk zsákbamacskát, a tapasztalatok alapján általában kb. 2-3 hónap után profitálnak ügyfeleink a közös munkából.
Nem, nem szükséges személyes találkozó. Első alkalommal egy telefonos vagy online videóhívásos konzultáció során megismerjük egymást, majd telefonon és e-mailben folytatjuk a kommunikációt. Ha együtt szeretnél velünk dolgozni online, e-szerződéses formában szerződünk.