Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés


Jelenleg 2022-ben a Facebook aktív felhasználóinak száma világszinten 2,934 milliárd ember. Ebből a magyar regisztráltak száma kb. 7,2 millió fő (2022, forrás), amely a teljes populáció 75,8%-a. Önmagában már csak az említett óriási számok miatt érdemes hirdetned Facebookon, hiszen a célközönséged majdnem biztos, hogy megtalálható a platformon.
Hihetetlen hatékony. A Facebook évről évre megújítja, frissíti, fejleszti a hirdetési rendszerét.
A Facebooké az egyik legjobban testreszabható hirdetési rendszer. Biztosan veled is előfordult, hogy kimondtál/rákerestél/leírtál valamit majd percek múlva már ilyen témájú reklámok jöttek veled szembe. A Facebook ezen képessége a nagyon fejlett algoritmusának, profilozásának köszönhető. Jól tudjuk, ez felhasználói szemmel nagyon ijesztő jelenség, viszont ha a hirdetői oldalról nézzük, akkor ennek köszönhetően tűpontosan megszólíthatjuk a célközönségünk.
Miért válassz minket Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés folyamataid kiszervezésére?
- Mérhető eredmények, folyamatos nyomonkövethetőség: egyik legfontosabb tényező a Facebook hirdetéskezelés terén. Minden esetben a Facebook pixel segítségével mérjük kampányaink sikerességét és tájékoztatjuk ügyfeleinket a menet közben levont következtetésekről. A hirdetéskezelő felülethez az ügyfél is hozzáfér, bármikor letudja ellenőrizni munkánkat.
- Szakértőkből álló csapat: az ügynökséggel való munka előnye, hogy egy ‘one-man show’ helyett, egy teljes csapat dolgozik a social felületeiden. Mindenkinek megvan a saját részfeladata, amelyben professzionális, minőségi munkát tud nyújtani.
- Folyamatos tesztelés: Facebook hirdetéskezelés együttműködésünk során már a kezdetektől sok hirdetésváltozatot futtatunk egyidőben, melyeket folyamatosan elemzünk, figyelemmel kísérjük alakulásukat. Továbbá Facebook oldalkezelő csomagunkban szintén teszteljük, hogy melyik bejegyzésre, hogyan reagál a célközönséged. Az említetteknek köszönhetően minél több idő telik el, annál hatékonyabbak lesznek a Facebook kampányaid.

- Se időd, se kedved a social médiás felületeid kezelésére?
- Fogalmad nincs mit jelent: A/B tesztelés, konverziókövetés, hasonmás célközönség, remarketing kampány?
- Meguntad, hogy egyedül bajlódsz, amikor megannyi más teendőd van?
és még sokan mások…
Ügyfeleink sikersztorijai, referenciák
HovaMenjünk - belföldi programajánló - Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés
Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen vállalkozás, mint a HovaMenjünk esetében kulcsfontosságú minél több platformon jelen lenni.
Ezért is javasoltuk ügyfelünknek, hogy nyissunk új célközönségek felé és a Facebook és Instagram oldal és csoport mellett TikTok-on is osszunk meg tartalmat. Igyekeztünk a versenytársaktól eltérő, az olvasók számára értékteremtő tartalmat gyártani.
Büszkén mondhatjuk, hogy 2 év alatt sikerült 126.000 fős aktív Instagram követőtábort gyűjtenünk nekik a nulláról, valamint 6 hónap alatt 50.000 TikTok követőt szereztünk és több százezres eléréseket generáltunk. Ezáltal a HovaMenjünk brand a hazai turisztikai piac palettájára felkerült, sőt a TOP 10 legismertebb belföldi turisztikai ajánló oldal közé sorolhatják magukat.
Persze, most gondolhatod azt, hogy biztos csak egyszer sikerült, tuti szerencséjük volt… Valóban? Ha vannak még kétségeid, akkor ajánljuk figyelmedbe a @hovamenjunkaludni és @hovamenjunkenni Instagram oldalakat is, amiket szintén mi kezelünk!
Szerintünk a számok magukért beszélnek. Te mit gondolsz?
Istvándy Birtok és Borműhely - Facebook hirdetéskezelés, oldalkezelés
Ügyfelünk Facebook, Instagram hirdetéskezeléssel, oldalkezeléssel fordult hozzánk.
A megrendelővel történő folyamatos kapcsolattartás elengedhetetlen volt, mivel hetente frissülő menüsorukról, eseményeikről naprakészen kellett tartani potenciális vendégeiket.
És az eredmény? 1 év alatt 11.000 Instagram követőt szereztünk, magas interakcióval, több ezer kedveléssel és több száz kommenttel, üzenettel. Ezáltal az Istvándy brand sokat erősödött, sikerült rávenni több száz vendégüket, hogy posztoljanak a saját social oldalaikra, jelöljék be, ha arra jártak.
Szeretnél végre sikeres Facebook marketinget a vállalkozásodnak?
Bízd szakértőkre a profilod!
Hirdetésmegtérülések, amikre büszkék vagyunk
Beszéljenek helyettünk a számok!
Az egyik legfontosabb mutatószám a hirdetéseid kielemzésénél a vásárlási hirdetésmegtérülés (ROAS) lesz.
Jelentése: a hirdetési ráfordításaid teljes megtérülése a vásárlások alapján. Konyhanyelven tehát ez az a mutató amely megmondja, hogy hányszor több pénzt hozott a hirdetés, mint amit ügyfeleink beleraknak.
A slideban néhány általunk kezelt, kiemelkedő Instagram kampány eredményei láthatók. Viszont tudnod kell, hogy nem minden vállalkozás/projekt esetében hozhatóak az ilyen magas értékek. Továbbá nem is minden projekt sikerét mérhetjük a ROAS nagyságában.
Ügyfeleink adatvédelme, valamint titoktartási kötelezettségünkből kifolyólag nem rendelhetünk konkrét neveket a képekhez.





Rólunk mondták
Elégedett ügyfeleink Google/Facebook visszajelzései

Kovács Dávid
Több mint fél éve van nagy segítségünkre a cég. Együttműködő, megbízható, szakmailag toppon lévő csapat! Csak ajánlani tudjuk őket!

Hopp Zsolt
Lassan egy éve meglévő kitűnő üzleti kapcsolat után csak ajánlani tudom a céget. Szakmai hozzáértést és messzemenő segítőkészséget tapasztaltunk eddig kizárólag. Részünkről bízunk a hosszútávú együttműködésben.

Denke Gábor
Most először dolgoztunk a Booster Marketing-el, csak ajánlani tudom Őket!

Széles Krisztina
3 hónapot próbáltunk ki, nagy eredményeket hoztak. Szakmailag hozzáértő, segítőkész csapat. Mi meghosszabbítottuk szerződésünket, csak ajánlani tudom őket.

Sas Detty
Mindenkinek jó szívvel ajánlom a céget, aki profi oldalkezelést szeretne megfizethető áron. Mindig pontos precíz munkát kaptam profi oldalkezeléssel, eredményes követő táborral. A cég nagyon segítőkész és kb 0-24-ben a rendelkezésemre áll.

Máger Dániel
Csendes és gördülékeny háttérmunkával segíti a mindennapjainkat, a közösségi média ezen részével nem kell foglalkoznom. Nyugodt vagyok, hogy a Booster Marketing a megfelelő tartalmat a megfelelő időben teszi közzé a nevemben.
Facebook hirdetéskezelés/ oldalkezelés áraink
Szemezgess az alábbi fix áras alap csomagjaink közül!
Hirdetéskezelő
(min. 3 hónap)-
Ha nem szeretnéd a posztolást és a tartalom feltöltést más kezébe kiadni, viszont nem akkora mértékben fejlődnek a profiljaid, mint ahogy azt elvárnád, akkor ez a csomag lesz a te legjobb barátod!
-
Technikai beállítások
-
Hirdetési stratégia megtervezése
-
Facebook hirdetéskezelés
-
Instagram hirdetéskezelés
-
Folyamatos A/B tesztelés
-
Folyamatos optimalizálás
Oldal + Hirdetéskezelő
(min. 3 hónap)-
Ezzel a csomaggal fog a legnagyobb ütemben növekedni a profilod. Nem csak organikus elérésed lesz, hanem az általunk beállított fizetett hirdetésekkel is bombázni fogod a célcsoportod.
-
Technikai beállítások
-
Hirdetési stratégia megtervezése
-
Facebook hirdetéskezelés
-
Instagram hirdetéskezelés
-
Folyamatos A/B tesztelés
-
Folyamatos optimalizálás
-
Posztolási stratégia megtervezése
-
Facebook, Instagram posztok készítése (3 db/hét)
Oldalkezelő
(min. 3 hónap)-
Ha nincs időd/energiád a Facebookkal és az Instagrammal foglalkozni, de szeretnéd, hogy a vállalkozásod aktívan jelen legyen mindkét platformon, válaszd ezt a csomagot!
-
Posztolási stratégia megtervezése
-
Üzleti Facebook és Instagram oldal kialakítása
-
Facebook, Instagram posztok készítése (3 db/hét)
-
Trendek, statisztikák folyamatos elemzése
Mennyibe kerül a Facebook/Instagram hirdetéskezelés?
Alapvetően két féle költséggel kell kalkulálnod:
- a mi havi munkadíjunkkal (ez egy fix költség),
- a hirdetési költséggel, amit a Facebook felé kell fizetned hirdetéseid után.
A hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
Amennyiben ekkora összeget nem tudsz rászánni a hirdetéseidre, akkor nem valószínű, hogy megéri velünk dolgoznod.
Ezt kapod, ha velünk dolgozol
Facebook + Instagram posztok készítése
Ha az ‘Oldalkezelő’ vagy az ‘Oldal + Hirdetéskezelő’ alap csomagot választod, akkor heti 3 db Facebook és Instagram bejegyzést készítünk és publikálunk a social media platformjaidon.
Folyamatos A/B tesztelés
A Facebook kampányaid kezdeténél több hirdetésverziót indítunk el egyszerre, melyeket folyamatosan figyelemmel kísérünk, monitorozunk, majd csak a legjobban teljesítőkkel megyünk tovább.
Facebook hirdetéskezelés
Hirdetési kreatívokat szerkesztünk, tesztelünk, a célközönségedet felkutatjuk, szöveget írunk a tartalmaidhoz, egyszóval mindent megteszünk annak érdekében, hogy sikeresnek könyveljük el a kampányaid.
Folyamatos optimalizálás
Folyamatosan felügyeljük kampányaid teljesítését, és optimalizáljuk költéseidet. Vége a felesleges pénz égetésnek!
Üzleti Facebook és Instagram oldal kialakítása
Facebook és Instagram oldalak vizuális kialakítása, BIO (profil leírás) felépítése, Instagram Highlightok legyártása, releváns hashtagek gyűjtése, feladatok tartoznak ide.
Hirdetési stratégia megtervezése
Amikor kezdetét veszi az együttműködésünk, lépésről lépésre megtervezzük és tájékoztatunk, hogy hogyan fogunk haladni.
Beszéljünk a vállalkozásodról!
Töltsd ki űrlapunkat és kérd az ingyenes, kötelezettségek nélküli 30 perces villámbeszélgetést!
Inkább emailt írnál?
Inkább telefonálnál?

Gyakori kérdések
Maradt még kérdésed? Megválaszoljuk!
A Facebook hirdetési költség mértéke minden projekt esetében eltérő lehet. Függ a céljaidtól, a vállalkozásodtól, de általánosságban kijelenthető, hogy 50-100 ezer forint/hó hirdetési költség alatt sok esetben nem érdemes hirdetni.
A napi költségkeret nincs kőbe vésve, bármikor változtatható az együttműködésünk során. Ilyen esetekben menet közben mindig jelezzük ügyfelünk felé, hogy mi mit javasolunk, amiről természetesen mindig ő dönt a végén.
Munkadíjunk a Hirdetéskezelő csomag esetén 69.900 Ft+ÁFA, Oldalkezelő csomag esetén 74.900 Ft+ÁFA, valamint az Oldal+Hirdetéskezelő csomag esetén 89.900 Ft+ÁFA havonta.
Munkadíjunk mellett még számolnod kell a hirdetési költséggel (kivéve Oldalkezelő csomag esetén), amit a Facebook felé kell majd rendezned bankkártyád hozzákapcsolásával a Hirdetéskezelő fiókhoz.
Igen, a kreatívokat minden esetben mi készítjük el. Az ügyfél által előre elküldött fotók/videók, írásos tudnivalók alapján mind az Instagram hirdetéskezelés, mind az Instagram oldalkezelés esetén a grafikai munkákat mi vállaljuk.
Munkadíjunkat minden hónap elején, banki átutalással, az általunk kiállított elektronikus számla kézhez kapása után tudod fizetni.
Igen, legalább 3 hónapra szerződünk minden új ügyfelünkkel. Ez az az időtartam, mely során szemmel látható eredményeket tudunk közösen elérni.
Bármennyire is szeretnénk, de sajnos nem tudjuk garantálni, hogy a közös munka elindulása után 2 héttel már több száz vásárlásod/megkeresésed lesz.
Persze van arra is példa, hogy nagyon hamar már látványos eredménye van az együttműködésnek, de nem árulunk zsákbamacskát, a tapasztalatok alapján általában kb. 2-3 hónap után profitálnak ügyfeleink a közös munkából.
Nem, nem szükséges személyes találkozó. Első alkalommal egy telefonos vagy online videóhívásos konzultáció során megismerjük egymást, majd telefonon és e-mailben folytatjuk a kommunikációt.