Boostermarketing.hu - Cikk cover (2)

5+1 ok, hogy miért használj email marketinget szálláshelyednél

Egy jól megtervezett és célzott email kampány az egyik leghatékonyabb eszköz tud lenni a szálláshelyek számára, hogy közvetlen kapcsolatot teremtsenek vendégeikkel, növeljék a foglalások számát és erősítsék a márkahűséget.

Az alábbiakban összegyűjtöttünk 5+1 okot, amiért érdemes belevágnod az email marketingbe.

1. 📨 Építs kapcsolatot vendégeiddel

Az email marketing lehetőséget ad arra, hogy személyesebb kapcsolatot építs a vendégeiddel, és rendszeresen kommunikálj velük. Dinamikus címkék segítségével könnyedén a saját keresztnevükön szólíthatod őket (Pl. Kedves *Péter!*) , így sokkal személyesebbnek érzik az üzenetet.

A célzott hírleveleidben direkten tudod irányítani az olvasókat a saját weboldaladra ezáltal növelve közvetlen foglalásaidat. A közvetlen foglalások előnyeiről itt írunk.

 

2. 🔗 Tartsd meg a kapcsolatot vendégeiddel

Az email marketing segítségével könnyen tarthatod a kapcsolatot a visszatérő vendégeiddel, és emlékeztetheted őket a szálláshelyedről, új szolgáltatásaidról vagy eseményeidről. Így amikor legközelebb kikapcsolódást terveznek, akkor Te fogsz eszükbe jutni.

Növelheted vendég visszatérési arányaid és a hosszú távú hűséget alakíthatsz ki.

Rendszeres hírlevelekkel, hasznos információkkal és különleges ajánlatokkal növelheted a vendégelégedettséget és hűséget.

3. 📲 Értesítsd vendégeidet akcióidról

Az email marketing lehetővé teszi, hogy közvetlenül és hatékonyan értesítsd vendégeidet a szálláshelyen elérhető kiemelt ajánlatokról, akciókról és speciális kedvezményekről. Így könnyedén növelheted a foglalások számát és elősegítheted a vendégvonzást.

 

4. 📣 Promótáld szolgáltatásaidat

Az email marketing ideális eszköz arra, hogy promótáld a szálláshelyeden elérhető szolgáltatásokat, például éttermi lehetőségeket, wellness-szolgáltatásokat vagy helyszíni programokat.

Ha lemondás miatti last-minute ajánlatokat szeretnél kommunikálni azt is megteheted. Így növelheted a vendégek tudatosságát és felhívhatod figyelmüket az elérhető lehetőségekre.

 

5. 💬 Gyűjts visszajelzéseket

Az email marketing lehetőséget ad arra, hogy közvetlen visszajelzéseket gyűjts a vendégektől a tartózkodásukkal kapcsolatban. Készíts elégedettségi felméréseket vagy kérd meg őket véleményük megosztására Google és Facebook oldaladon.

 

+1 📩 Miért pont az email? 

Először is, számtalan tanulmány mutatja, hogy a felhasználók nagy része inkább e-mailen keresztül preferál promóciós üzeneteket kapni szálláshelyektől, mintsem SMS-ben, telefonon vagy közösségi médián keresztül.

Miért? Az e-mail sokkal kevésbé invazív más csatornákhoz képest, és megmaradnak a levelező rendszerben, így az ajánlatok keresésre alkalmasak, és később is újra megtekinthetőek.

Másodszor, manapság szinte mindenki kezében egész nap ott van az okostelefonja, így biztos lehetsz benne, hogy ha valid és aktív e-mail listával rendelkezel, a címzettek észre fognak venni.

Adnál a hírlevelezésnek egy próbát? Beszéljünk róla!
Tudj meg többet email marketing szolgáltatásunkról ide kattintva vagy töltsd ki alábbi űrlapunk.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Beszéljünk a vállalkozásodról!

Töltsd ki űrlapunkat és kérd az ingyenes, kötelezettségek nélküli 30 perces villámbeszélgetést!

Inkább emailt írnál?

Inkább telefonálnál?

ajánlatkérés